طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

بیراهه...


 تقدیم به تمام دوستان عزیزم..


(بیراهه)

 

حقیقت داره میدونم  به باور میرسم اینبار

تو این بیراهه ها دارم  به اخر میرسم انگار

شدم درگیر کابوسی  که دنیامو عوض کرده

تموم ارزوم اینه   ازین بیراهه برگرده


شاید تکرار این کابوس  یه روزی مثل رویاشه

نزار دنیای دور از عشق  برام مثل  معماشه

بگو از عمر خوشبختی  نگو این عمر کوتاهه

نزار دلواپست باشم    بمونم توی بیراهه 

 


بیراهه ها همراه من میشن

وقتب کویرم مثل دریایی

بیراهه ها راه و نشون میدن...

بیراهه یعنی راه تنهایی


تعبیر این دلواپسی اینه 

دنیا خلاف ارزوهامه

وقتی تموم واژه ها میگن...

عشق من و تو بی سرانجامه.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی هادی نژاد دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 02:29

خیلی خوب بودعزیز دلم

عزیزی گلم

ایمان شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 13:56

من اینجا بس دلم تنگ است و هرسازی که میبینم بدآهنگ است...
بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم...
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟

بسیار زیبا بود ایمان جون...ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد