طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

خانرود به روایت تصویر

با سلام خدمت تمامی دوستان...

چند تصویر منتخب از روستامون خانرود  رو براتون انتخاب کردم اونم از فصل بهارش..

ازتون دعوت میکنم حتما تشریف بیارین...

بیادتونم...




(خانرود قطعه ای از بهشت)



 

 







 























منتظر عکس های بعدی باشین...

یا علی

نظرات 4 + ارسال نظر
ebi یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 08:18

همه عکسا عالی بودن لطف کن عکسای جزئی تر اگه داری بزار. پرچم خانرود همیشه بالا

مجید بخشی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:34

دم همه بچه های خانرود گرم

خوش اومدی جناب بخشی....زنده باد خانرود

منصوره شنبه 28 آذر 1394 ساعت 12:28

فوق العاده اس حسین آقا.
امیدوارم موفق باشید

ممنونم از حضورتون خانم منصوره

پریگل سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:39

امیدوارم ی روز بتونی بیای و از نزدیک ببینی...چرا که در قالب لفظ نمیگنجد...مرررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد