طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

خواستم ...اما نشد




سلام میگم به همه دوستای خوبم

همتون و به یک غزل عاشقانه جدید دعوت میکنم...

نوش جان




خواستم ...اما نشد



منتظر در خلوتت آن لحظه می مانی که نیست

شعرهایت را درآن هنگام  می خوانی که نیست


عشق    یک مفهوم  ناپیداست  دنبالش   نگرد

آنکه عاشق هستد آزاد است  زندانی   که نیست


ساحلی آرامی  و  من  همچو  دریایی  عمیق

با تو دریا هرچه باشد مست و طوفانی که نیست 

 


هرکسی از    عشقمان پرسید    در پاسخ  بگو

عشق ما یک عشق رویایست   پنهانی  که نیست


هم صدا و هم نفس   در انتهای     یک مسیر

زیر یک  چتریم    اما  زیر   بارانی   که نیست.


زندگی  زیباست؟  وقتی   اینچنین   معنا شود

زندگی   با  خاطرات  آنکه    میدانی  که نیست؟


حرف رفتن  را بزن    آن لحظه  میبینی مرا

در کنارت هستم  اما  در تنم  جانی    که نیست


خواستم... اما نشد  در شعر  توصیفت   کنم

شرح  چشمانی که داری   کارآسانی  که نیست


نظرات 4 + ارسال نظر
حسان یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 00:40

فوق العاده بود حسین جون...مرسییییییییی...

قابل شما رو نداره عزیزم
لطف داری خیلی

ایمان جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:52 http://sifb.blogfa.com

شرح چشمانی که داری کار آسانی که نیست...

بودنت را دوست دارم چون نیازی مبرم است
دوستت دارم برایم یک دلیل محکم است

صدیقه چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 22:55

سلام خیلی ارامش بخش بود

حامدحبیبی دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 20:25

عالی بود دایی جووون
مثله همیشه......

مرسی دایی جون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد