طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

با درد میگویم برایت...

 

 

تقدیم به کسی که بودنش تنها   آرزوی محال من است

(پدرم...)

خورشیدی که در آسمان  زندگیم برای همیشه غروب کرد.

 



 

با درد  میگویم   برایت   باورم کن

با اشک هایم بی تو مانوسم همیشه

 

در خلوتم تکرار   زیبایست هر بار

عکس تو را در قاب میبوسم همیشه 

  

رویا برایم بی تو مفهومی ندارد

ترسیده از تکرار کابوسم همیشه  

 

اخر از این زندان رها شد بغض زخمی

هم ناله با نجوای ناقوسم همیشه

 

از گم شدن در سایه ها میترسم  اما

دلخوش به نور سرد  فانوسم  همیشه

 

زنجیر تنهایی وجودم را گرفته

جز مرگ راهی  نیست مآیوسم  همیشه.

 

(امروز مصادف بود با ششمین سالگرد  درگذشت پدرم مصطفی جوادزاده...روحش شاد)

نظرات 7 + ارسال نظر
علی توزنده جانی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 15:24

حسین جان داداش تسلیت میگم
غم آخرتون باشه انشاالله

ممنون علی جان....ممنونم از حضورت

پری گل چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 21:47

نمیدونستم.تازه فهمیدم. تسلیت میگم.......، ازصمیم قلب

ممنونم
از لطفتون. ...

مجتبی دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 02:54

فوق العاده بود
جای خالیشونو هیچ چیزی نمیتونه پرکنه داداش گلم....

ممنونم از احساس پاکت...

ایمان جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:49 http://sifb.blogfa.com

زیبا بود
خدا رحمتشون کنه

ممنون از مهربونیت
...

مینا جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:17 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
درد فراق پدر با هیچ چیز تسکین داده نمیشه...
من می دونم بدون پدر زندگی چقدر سخته و طاقت فرسا ولی چ می شه کرد جز شکیبایی...
شعرتون زیبا و عاالی بود...
انشاا...پدرتون مورد رحمت حضرت حق قرار بگیرن و با خاصان درگاهش هم نشین باشن...آمین...

سلام...ممنونم که به طعم تنهایی من سر زدی
خوشحال شدم
خداوند همه رفتگان رو رحمت کنه
امین...

شیرین جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 23:58

نمی شود گفت زیبا بود عالی بود یا هرچیز دیگه ای ...
درکش برام خیلی راحته چون نوشتن واسه عزیزان تازه متولد شده رو تجربه کردم و مرگ تولدی دوبارست و مردگان حقیقی ما هستیم ...تسلیت میگم و متاسفم
این شعر احساسم را به بازی گرفت...
خسته نباشید...

سلام ممنونم

صدیقه پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 14:29

سلام واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم . . . ولی شعرتون در عین زیبایی اشکم رو دراورد . انشاا... که غم اخرتون باشه .

گر خدا مصلحتش کاسه عشرت شکند
چه توان گفت خدای است نکن بیتابی.
ممنون از حضورت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد