طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

فصل فراق

 




سلام میگم

خدمت دوستان خوب خودم 

همتونو به یک غزل دعوت میکنم. 

این غزل رو بمناسبت جشن فارغ التحصیلی و اتمام دوره کارشناسی گفتم 

تقدیم به تمام دوستان و همکلاسی های خوب خودم. 

بیادتونم... 

 

(فصل فراق...)

 

گوشه ی چشمی چو بغضی بشکند تر میشود

لحظه ی  دل کندن  از دیدار آخر میشود.


میرسد فصل فراق و میرود فصل وصال

ماه فروردینمان  این لحظه  آذر میشود.

همچو برگم مست و سرگردان میان دست باد

با تو حال و قلب من   آرام و بهتر میشود.

زندگی دور از تو یعنی  لمس دست بیکسی

لحظه هایم   بی تو  با دلواپسی  سر میشود.

میسپارم حس و حالم را در این یک بیت شعر

بعد از  این دلتنگی ام   چندین  برابر میشود.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرحناز دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:12

سلام حسین جان امیدوارم خوب باشی
مثل همیشه گل فامیلی با شعرات ...
من شعراتو خیلی دوس دارم بازم برامون بزار ..
دعا میکنم همیشه موفق باشی مثل الان که هستی ...

سلام
خیلی خیلی
خوش اومدی به طعم تنهایی من
لطف عالی پایدار

فرحناز دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 15:52

سلام حسین جان امیدوارم خوب باشی
مثل همیشه گل فامیلی با این شعرات ...
خیلی شعراتو دوس دارم بازم برامون بزار
امیدوارم همیشه موفق باشی اقا ....

ممنونم از دریای لطفت

حسان یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 00:30

سلام حسین جون
خیلی قشنگ بود،مرسی...
دیر اومدم ولی اومدم بالاخره

خوش اومدی حسانم بازم ازین کارا بکن
خوشحال میشم

محمدرضا پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:02

دمت گرم حسین جان حال کردم

ممنونم محمد رضا جون.خوشحالم کردی

مجتبی دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 02:49

مثل همیشه زیبا بود...
امیوارم هر چی سریعتر اون بالا بالاها ببینمت عزیزم

ممنونم عزیزم
جای تو همیشه پیش من خالیه
ایشاا... با هم پله های ترقی رو طی بکشیم بعد تا اخرش بریم
دلتنگتم

ایمان جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:46 http://sifb.blogfa.com

سلام حسین آقا
مبارک باشه

سلام ایمان عزیز
ممنونم از لطفت
ایشاا.. فارغ التحصیلی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد